"Вибір Країни" — народний знак якості, якому довіряють.
Мережу магазинів "Цитрус" було визнано Ритейлером техніки 2023 року за даними незалежного дослідження ринку України.
Група компаній «ЦИТРУС» складається з окремих юридичних осіб без єдиної материнської компанії.
Центральний офіс розташований за адресою: 65014, м. Одеса, вул. Маразліївська, 1/20.
Група компаній контролюється Акціонерним товариством «Закритий недиверсифікований венчурний корпоративний інвестиційний фонд «СТЮАРТ» (ідентифікаційний код Фонду 43770676, код Фонду в ЄДРІСІ 13300991, місцезнаходження: 01024, м. Київ, вул. Богомольця, б.7 / 14, пом. 182, кім. 3), кінцевим і єдиним бенефіціарним власником та контролером якого є Топал Григорій Іорданович.
Група здійснює такі види діяльності: роздрібна торгівля телекомунікаційним обладнанням в спеціалізованих магазинах, неспеціалізована оптова торгівля, надання в оренду та експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна, а також надання супутніх послуг з обслуговування та ремонту телекомунікаційного обладнання та інших електронних приладів.
Група компаній має виключне право на використання ТМ «Цитрус». (№295173)
Група здійснює свою операційну діяльність в основному на території України. Середньооблікова чисельність працівників за рік, що закінчився 31 грудня 2020 року, становить 2021 чоловік.
У зв'язку з випадками появи некоректної інтерпретації структури компанії Цитрус в ЗМІ, вважаємо належним, дати пояснення щодо
компаній, які не входять до групи компаній Цитрус.
Компанії "ЗТ-Інвест", "ЦеТрейдінг", "Гаджет Трейдинг" не входять і ніколи не входили до акціонерного товариства «Закритий
недиверсифікований венчурний корпоративний інвестиційний фонд «СТЮАРТ», який об'єднує в собі групу компаній Цитрус.
«Цитрус» – це добре помітний і впізнаваний ритейл на ринку України, що включає мережу з більше 71
магазинів і інтернет-магазин ctrs.com.ua.
Ми працюємо в унікальному для України форматі інноваційних розважальних центрів в яскравому сучасному дизайні,
площею до 2000 м².
Це відкритий доступ до товарів, інтерактивні зони віртуальної реальності, електротранспорт і пристрої
розумного будинку, доброзичливий і грамотний персонал. Місце, де вам завжди раді.
Цільова аудиторія Цитруса – активні, просунуті користувачі девайсів і гаджетів: від навушників до ноутбуків,
від квадрокоптера до електробайка.
Ми цілеспрямовано займаємося популяризацією електротранспорту в Україні, перші виділили персональний в окрему
категорію і познайомили українців з цим способом пересування.
У 2016 році за підтримки Цитруса був проведений
перший чемпіонат України з моноколеса.
Онлайн магазин ctrs.com.ua впевнено тримається серед лідерів інтернет-торгівлі в Україні.
Центральний офіс знаходиться в Одесі
(доступна віртуальна екскурсія).
Компанія розвиває власну мережу авторизованих сервісних центрів і пунктів прокату електротранспорту, а також освітніх просторів у флагманських магазинах мережі.
Ми починали з оптових продажів мобільних телефонів у 2000 році. Всі пам'ятають великі Нокіа і маленькі Еріксон?) Перший роздрібний магазин був відкритий в Одесі в червні 2000 року з яскравою назвою Zitrus.
Потім був CITRUS і нарешті ми зупинилися на добре відомому сьогодні ЦИТРУС.
У 2007 інтернет-магазин Цитрус починає здійснювати доставку в будь-яку точку України. На той час – це був прорив.
У 2011 відкривається перша точка видачі інтернет-магазину.
Цитрус робить акцент на техніку Apple і розширює сегмент цільової аудиторії.
Історія замовчує в якому саме році ми відкрили новий формат магазинів.
Ми думаємо що це було в 2014 або 11? Може хто пам'ятає?)
Вперше в Україні покупець побачив відкриту викладку гаджетів та інтерактивні демо-зони замість скляних вітрин, саме в Цитрусі. З тих пір телефони, планшети і ноутбуки можна чіпати, перевіряти і тестувати. Пізніше цей прийом перейняли й інші мережі.
Продавці-консультанти поміняли строгі костюми на кеди, футболки і джинси. У наших магазинах вже тоді була незвичайна, яскрава атмосфера, яка дуже личить тій новизні, яку ми несемо.
У 2014 році компанія оголошує старт продажів
Xiaomi і
Meizu на правах ексклюзивного дистриб'ютора і першою
знайомить українців з китайськими брендами. Це був важкий шлях, але ми його пройшли разом з вами.
Купити щось вироблене в Китаї тоді вважалося неприйнятним через сформовані упередження про низьку якість. Роки
пройшли і тепер негативні переконання до цих брендам не належать. Пізніше продавати продукцію Сяомі та Мейзу
стали й інші мережі.
2016 – відкриті перші точки ЦитрусПроката в Одесі та Києві, в прогулянкових зонах Аркадії та ВДНГ. Відмінний спосіб познайомитися з новою та незвичною розвагою на той час і розвинути нову культуру використання.
2018 - 27 липня компанія Цитрус першою в Україні відкрила
Apple Shop – спеціалізовану торговельну зону
площею 60 м² з продукцією Apple.
Під час відкриття у флагманському магазині Мега Цитрус в Одесі було продано 140 iPhone!!!
Це був абсолютний рекорд ринку.
2019 – відкриті ще два Apple Shop в Києві – в МегаЦитрусі, розташованому на вул. Хрещатик, 29, і в ТРЦ «Lavina»
Apple Shop розміщується тільки в магазинах ключових авторизованих роздрібних партнерів по всьому світу.
Цитрус має статус Apple Authorized Reseller.
На даний момент на території України Apple Shop є тільки в нашій мережі.
Це означає, що у нас ексклюзивні пропозиції, офіційна техніка бренду, в найширшому асортименті. Консультанти Цитруса знають про Apple все, допоможуть обрати ідеальний девайс, будь то iPhone, MacBook, iPad, навушники або периферія.
2020 року – рік епідемії коронавіруса. Запам'ятаємо його з кращого боку. Наприклад, виріс попит на техніку для здоров'я – очищувачі, зволожувачі повітря, інгалятори і смарт годинники. В той епічний березень ми поринули в онлайн, адже це легко і безпечно – купувати, сидячи вдома.
Одна з ключових послуг, яку впровадила компанія для своїх клієнтів –
ЦитрусМайстер. І це теж повторили інші ритейлери з
різним ступенем успішності.
Починалося все з налаштування смартфонів під користувача, зараз наші майстри встановлюють все, що є в
асортименті Цитруса і вимагає професійного підходу (пральні машини, кондиціонери, холодильники, варильні
поверхні та інше).
Програма Цитрус Обмін – можливість оцінити старий пристрій та обміняти його на новий гаджет. Старі гаджети відправляються в наш сервіс.
Цитрус Академія – для навчання всіх бажаючих створений проект, де люди різного віку отримують базові знання з операційних систем, технологій мобільної фотографії, монтажу відео на смартфоні, робототехніці, і навіть з маркетингу. Ми постійно розширюємо і наповнюємо програми навчання.
ЦитрусПрокат – оренда електротраспорта: скутерів, гіробордів, велосипедів і самокатів. Точки прокату розташовані в прогулянкових, паркових зонах. Це Аркадія в Одесі, ВДНХ в Києві.
2005: Торгова марка «Цитрус Дискаунт» була визнана Рейтингом «Народне визнання» кращим брендом.
2017:
1. Retail Awards «Вибір споживача 2017» - мережа магазинів портативної електроніки Цитрус, 1 місце.
2. Retail & Development Business Awards 2017 рік. Компанія «Цитрус» виграла одразу в двох номінаціях:
3. МегаЦитрус в Одесі переміг в конкурсі ритейл-дизайнів Best Retailers Design 2017. Він був удостоєний престижної нагороди в номінації «Побутова техніка та електроніка»
4. Arricano Awards - 2017. Цитрус - найкреативніший орендар, «Wow-wow-wow року!»
2018:
1. Спецпроект журналу «Фокус» з рейтингом управління корпоративною репутацією «Репутаційні активісти».
2. Цитрус – переможець в категорії «Краща ритейл-компанія: електроніка».
3. Рейтинг кращих роботодавців 2018 року, оприлюднений міжнародним кадровим порталом HeadHunter Україна складений на основі однойменного дослідження.
Однією з основних стратегій просування компанії є креатив і властивий тільки нам підхід до реклами.
Ми ніколи не повторюємо за іншими, самі створюємо тренди, сміливо дивимося в майбутнє, просуваємо не тільки
себе, але й шляхетні ідеї.
Сьогодні «Цитрус» – один з ключових гравців Digital Media реклами в Україні. Цитрус – це яскрава команда з
незвичайними і сміливими ідеями:
Команда Цитруса регулярно бере участь у власних вірусних комунікаціях. Наприклад, в рамках рекламної кампанії Meizu проводився конкурс в Instagram «Я і моя табуретка», де потрібно було робити Селфі на табуретку або слухати на ній музику. Першими учасниками і обкладинкою стали співробітники Цитруса.
У січні 2019 року Цитрус на своїй сторінці Інстаграм приєдналися до Челленджу під назвою
Adele Challenge у відповідь на
заяву співачки Адель залишити сцену.
Предметами, що становлять співачку і аудиторію, що підспівує їй, стали музичні колонки.
Ми відомі не тільки маркетингом, але і добрими справами.
«Благодіємо» самі, і в компанії з інфлюенсерами та нашими покупцями:
Ведемо свій канал в YouTube! Тут огляди, порівняння новинок зі світу техніки і презентації гаджетів. Канал має понад 500 тисяч підписників і регулярно оновлюється.
Про подробиці корпоративного життя, акції, знижки, новинки в світі технологій для комфорту і продуктивності ми розповідаємо в блозі і в соціальних мережах. У Інстаграм та Фейсбук – влаштовуємо чесні розіграші та інтерактиви, тут можна стати до нас ближче, висловити свою думку і дізнаватися все важливе зі світу гаджетів раніше за інших.